sâmbătă, 16 octombrie 2010

Despre mine reloaded

Salut! Vrei sa stii cate ceva despre mine? Sunt gura ta de aer!...Un superman, semizeu, bestlover, mogul, geniu si topmodel! Sunt persoana cea mai importanta din viata ta! Am sarm, umor, sex-appeal, sunt frumos si cel mai important: sunt multimiliardar in lei! O daaa! Am foarte multi bani incat sa-mi ajunga cel putin 10 vieti sa-i cheltui! Am cele mai scumpe masini, cele mai mari vile, cele mai luxoase apartamente din cele mai frumoase locatii de pe planeta! Viata mea a luat o noua intorsatura de cand sunt bogat! Sunt foarte fericit si traiesc la maxim fiecare moment! Nu mai trebuie sa lucrez, totul mi se aduce de-a gata. In fiecare zi ma gandesc cum sa ma distrez cu prietenii pe care i-am avut din totdeauna langa mine si pe care i-am facut si pe ei bogati. De obicei planific mega-excursii de cate doua sau trei luni in jurul pamantului pentru noi experiente si distractii alaturi de toti cei cu care ma simt bine, pe cheltuiala mea, evident. In rest ajut multe persoane care au nevoie de bani, persoane pe care le consider speciale, dar asta din plictiseala mai mult...ce pot sa zic, imi place sa fac lumea fericita. Bineinteles ca mi-am ajutat si propria familie, parintilor mei le-am dat 1 milion de euro ca sa traiasca din dobanda, bunicilor cate 250 000 de euro, iar celorlalte rude cate 500 000 de euro de fiecare ca sa o duca binisor. Dupa cum ziceam si pe prietenii mei i-am ajutat cumparandu-le cate un apartament, o masina, plus 1 milion de euro fiecaruia ca sa aibe cu ce sa se intretina si sa o duca mai mult decat bine. Daca nu ma cunosti, stiu ca ai vrea sa fi prietenul meu acum, dar fiind foarte bogat imi iau multe masuri de precautie si nu e usor sa-mi castigi increderea. Sunt multe persoane invidioase pe mine, iar cateva chiar din propria familie, dar unde nu-i asa? Pur si simplu nu bag in seama criticile rauvoitorilor decat daca sunt constructive...pana la urma nimeni nu-i perfect. Cunosc oameni foarte importanti atat din Romania cat si din multe alte tari care vor sa ma pupe in fund in speranta ca ar putea profita cu ceva de pe urma mea. Cateodata ii las, alteori nu...dupa cum ziceam imi place sa fac oamenii fericiti, din plictiseala. Cateodata imi dau seama cat sunt de bun la suflet si chiar rafinat. Apropo de acest aspect, ador arta din toate unghiurile ei si pot spune ca am obiecte foarte rare in colectia mea pe care sunt mandru s-o arat oricui este interesat. Spre sfarsit as dori sa scriu ca sunt si un tip modest in general. Cu toate ca ma plimb in supercar-uri...asta nu inseamna neaparat ca ma laud! Cam atat dragii mei cititori!...Cu dragoste, Olivian.

3 comentarii:

  1. intrebare: daca esti miliardar in lei cum de oferi euro?

    p.s.1 deci asa arati cu pierce
    p.s.2 ti-am hranit pestii, ramai dator honey

    pup ya

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) esti extra-super-fenomenal dar puteai sa intorci si tu fotografia ca sa nu ne rupem gatu' uitandu-ne la tine...desi la cum arati multe fete isi rup gatul uitandu-se dupa tine pe strada si mai mult ca sigur iti place :)) Ma bucur ca esti miliardar (in ce moneda vrei tu), poate imi cumperi si mie cateva mii de litri de motorina pentru buburuza mea, sau mai simplu, imi faci o benzinarie proprie langa bloc, ca vorba aia, ne stim de atata timp si fa-ma si pe mine fericita...macar atat:))nu? hai te pup scumpule (muah-muah) si da-mi un telefon cand te mai plictisesti si vrei sa faci pe cineva fericit :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. dragul meu,la ce descriere ti-ai facut cred ca o sa ai parte de 10 neveste nu de una singura....succes!!!

    RăspundețiȘtergere